Wednesday 17 June 2020

##Please share now®©®©✈ ✈
★ ★ လူထုခေါင်းဆောင် ကြီးတဲ့ ဒူးလောက်မှ မရှိသော ရေကို လှေနဲ့ သွားသည်:-) :-) :-) ★

★ နိူဘယ်ဆု ရှင်ကြီးတဲ့ ဒူးလောက်မှ မရှိသော ရေကို လှေနဲ့ သွားသည်:-) :-) :-)

★ နိူင်ငံတော် အတိုင်ပင်ခံ ပုဂ္ဂိုလ် ကြီးတဲ့ ဒူးလောက်မှ မရှ်ိတဲ့ ရေကို လှေနဲ့ သွားသည်:-) :-)

★ ဝန်ကြီးဌာန ၄ ခုကို ကိုင်တွယ်သော လူကြီး တဲ့ ဒူးလောက်မှ
မရှ်ိတဲ့ ရေကို လှေကြီးနဲ့ သွားသည်:-) :-) :-)

★ နိူင်ငံတကာက လက်ခံသော မြန်မာနိုင်ငံ ရဲ့ ခေါင်းဆောင် တဲ့
ဒူးလောက်မှ မရှိသော ရေ ကို လှေနဲ့ သွားသည်:-) :-) :-)

#အိုဗားမားနဲ့၂ခါနမ်းဖူးသောအမျိူးသမီးတဲ့ ဒူးလောက်မှ မရှိသော ရေကို လှေနဲ့ ကူးသည်:-) :-) :-)

★ လင်မရှိတော့သော လူထုခေါင်းဆောင်တဲ့ ဒူးလောက်မှ မရှိသော ရေကို လှေနဲ့ သွားသည်:-) :-) :-)
မှတ်ချက်:-) :-) photoshop ဆို သတ်ပတ်လိုက်
ရိုက်တဲ့သူကို ဟဲ

             Pyae Phyo Aung

No comments:

Post a Comment

 ဒုက္ခပေးတတ်ဖို့ပဲ လိုတာပါ အပြင်မှာပဲဖြစ်ဖြစ် online မှာပဲဖြစ်ဖြစ် ကိုယ့်ကြောင့်တစ်ဖက်လူ စိတ်အနှောက်အယှက် အနည်းငယ်ဖြစ်သွားခဲ့ရင် ကိုယ်မှာအနည...